Добродошли на интернет страницу уџбеника Маркетинг!
Ово је место на коме ћете пронаћи све информације и додатне наставне материјале за уџбеник Маркетинг!
Маркетинг је уџбеник који на модеран начин упознаје ученике са основним појмовима и тенденцијама у маркетингу. Намењен је ученицима четвртог разреда средњих економских и трговинских школа.
Уџбеник је намењен ученицима четвртог разреда средње економске и трговинске школе за образовне профиле економски техничар и трговински техничар.
- Градиво је презентовано на прегледан и систематичан начин
- Уџбеник је писан јасаним, лако разумљивим стилом
- Обилује илустрацијама, занимљивостима, табелама и сликама
- Садржи разноврсне проблемске задатке и студије случаја
- Додатна објашњења, за ученике који желе да сазнају више, дата су у посебним прозорима
- Теорија је увек праћена примерима из праксе
- Кључне речи и непознати појмови су обележени и објашњени
- Дефиниције и кључне реченице су извојене и наглашене
- На крају сваке наставне јединице дата су питања и задаци за проверу знања
- На почетку сваког поглавља су дефинисани исходи
- На крају сваког поглавља налази се резиме обрађених садржаја
- Састоји се из три модула:
- Основи маркетинга (обухвата два поглавља)
- Маркетинг и његова улога
- Целовитост, динамичност и интердисциплинарност маркетинга
- Основне маркетиншке фазе – планирање, примена и контрола
- Тржиште и маркетиншка истраживања (обухвата два поглавља)
- Функције тржишта
- Врсте тржишта
- Сегментација тржишта
- Стратегија маркетинга
- Понашање потрошача у куповини
- Истраживање тржишта
- Маркетиншки информациони систем
- Инструменти маркетинга (обухвата пет поглавља)
- Основни алати маркетинга (производња, цена, дистрибуција и промоција)
- Улога маркетинга у дефинисању понуде предузећа
- Оглашавање (план, механизми и мерење ефеката)
Аутор
Мирјана Глигоријевић
Одабрани одломци из рецензија:
„Подаци и материјали у уџбенику засновани су на коришћењу проверених извора сазнања, али упоредо са тим се придружују и савремена достигнућа која обогаћују постојећи текстуално-графички садржај. Визуелни садржаји су чврсто повезани са наставним јединицама, а њихова разноликост иде у прилог мотивисасњу ученика/ученица за рад. Садржај уџбеника је усмерен остваривању исхода и у складу је са циљевима предмета. Корелација је присутна како у оквиру наставних тема, тако и са наставним садржајима других предмета. Својом структуром и квалитетом података, пружа добру основу за наредни период школовања.”
– др Хасан Ханић, редовни професор на Београдској банкарској академији
„Рукопис садржи дефинисане исходе образовања за сваку област (целину). Питања за проверу знања конципирана су тако да се њима проверавају запамћене чињенице, настоји се да ученик повеже садржаје са појавама и процесима у свакодневном животу.”
– Марица Кнежевић, наставник економске групе предмета У Трговачкој школи у Београду
„Шеме, табеларни прикази и слике су заступљени у сваком делу уџбеника. Овај вид презентовања одређених садржаја у склопу маркетинга је веома значајан јер на упечатљив начин омогућава ученицима да створе визуелну представу одређене појаве у својој свести и да је самим тим боље разумеју.”
– Јасмина Божић, наставница и председница Стручног већа економиста у Другој економској школи у Београду