Од учионице до причаонице – контекстуално усвајање страног језика

Shape Image One

Од учионице до причаонице – контекстуално усвајање страног језика

Имате ли дилему како да ученике мотивишете да активно учествују у настави и без устезања комуницирају на страном језику који предајете? Или можда имате оне који одлично знају граматику, а не могу да примене та знања у свакодневном животу? Вероватно ћемо се сложити да је недостатак спонтане, смислене комуникације на часу један од главних проблема у настави страних језика, али колико нас препознаје саме ученике и њихову машту као непресушни извор за стварање одговарајућег контекста?

Ако је ваш одговор „да” на барем два од горенаведених питања, позивамо вас да учествујете на овом семинару који води тим наставника немачког, француског и енглеског језика, и са њима заједно дођете до одговора на ова и многа друга питања.

 

Циљна група: Наставници свих страних језика у основној и средњим школама

Циљ семинара: Унапређивање капацитета наставника за примену метода и техника рада у настави страних језика које доприносе усвајању страног језика као средства комуникације у ужем и ширем друштвеном контексту.

Број учесника: 30

Трајање: 1 дан (8 бодова)

Више детаља погледајте у званичном Kаталогу програма стручног усавршавања

  • Аутор: Марина Копиловић, Ранка Вујановић и Јасмина Лелековић
  • Kоординатор семинара: Маја Милорадовић, [email protected], 060 301 7884
  • Реализатор семинара: Марина Копиловић, Ранка Вујановић, Јасмина Лелековић и Ивона Ранђеловић
  • Kаталошки број: 960
  • Приоритет: 3
  • Kомпетенције: K1
  • Бодова: 8

Date

дец 06 2022
Expired!
Category

Предавачи

  • Ивона Ранђеловић
    Ивона Ранђеловић
    Професор енглеског језика и ЕЛТ Teacher Trainer

    Ивона Ранђеловић је дипломирани филолог за енглески језик и књижевност. По завршетку студија на Филозофском факултету у Нишу (2000), почиње са радом у сеоским школама и задржава се у ОШ “Вук Караџић” у Печењевцу (Лесковац). И после 15 година рада и даље подучава са великим ентузијазмом и посвећеношћу, стално уводећи новине, почевши од употребе најновијих информационих технологија у настави, до различитих драмских метода и техника, које су јој тренутно у фокусу интересовања (видео интервју). Њен циљ је да не подучава језик као систем, већ да страни језик користи да своје ученике образује и код њих подстиче интелектуални, друштвени, физички, креативни и емоционални развој. Такође, као аутор и реализатор више акредитованих семинара, има за циљ да наставнике упозна са методологијом и стратегијама који су се показали веома успешним у раду са њеним ученицима.

    Они заједно непрестано руше предрасуде да деца из сеоских средина не могу бити подједнако успешна као њихови вршњаци из већих развијених градова, о чему сведоче многобројне награде које су освојили.

  • Јасмина Лелековић
    Јасмина Лелековић
    Професор француског језика и књижевности

    Јасмина Лелековић је професор француског језика у Основној школи „14. октобар“ у Баричу, школи у којој се француски језик традиционално учи као први страни језик. Одбранила мастер рад из области методике наставе на Филолошком факултету у Београду, тема „Интернет у настави француског језика у основној школи“. Њена интересовања укључују употребу компјутера и интернета у настави страног језика. Учествовала на Конференцији о употреби модерних технологија у организацији ИФС и АПФС где је презентовала рад „Интерактивна табла, мој најбољи пријатељ у разреду“. Одржала радионицу поводом Европског дана језика на тему „Интерактивна табла као асистент у настави страног језика“ на Филолошком факултету у Београду. Лиценцирани испитивач за Делф испите. Воли школу, ученике и наставнички позив. Настоји да ученицима француски језик учини занимљивим, како на настави тако и организовањем ваннаставних активности. Уређује школски блог „Француски, бре!“ којим промовише учење француског језика, културе и цивилизације.

  • Марина Копиловић
    Марина Копиловић
    Професор енглеског језика и ЕЛТ Teacher Trainer

    Марина Копиловић је професор енглеског језика и књижевности која живи и ради у Београду. И поред готово тридесетогодишњег искуства у раду са децом различитих узраста, не престаје да експериментише и испробава нове методе и технике рада, а са подједнаким ентузијазмом учествује на семинарима и стручним скуповима и као предавач, и као слушалац. Одржала је бројне радионице и семинаре за професоре енглеског језика, али и за професоре других предмета у основној школи. Њена тренутна интересовања усмерена су на примену образовне драме у настави и развијању механизама праћења напредовања и оцењивања ученика.

    Као коаутор драмског пројекта Развијање критчког мишљења кроз процес драму, добитник је треће награде на конкурсу Креативна школа 2013/2014.

  • Ранка Вујановић
    Ранка Вујановић
    Професор немачког језика и књижевности

    Ранка Вујановић је професор немачког језика и књижевности у основној школи “Дринка Павловић” у Београду, у којој се немачки језик учи као први страни језик. И после 15 година рада у настави и даље непрестано трага за нечим новим, како би својим ученицима процес учења учинила занимљивијим и самим тим им га олакшала. Главни циљ у настави јој је да ученици проговоре немачки језик. У прилог томе говори чињеница да велики број њених ученика након завршеног основног образовања достигне и положи ниво Б1. Тренутна интересовања су фокусирана на примену модерне технологије у настави. Ранка Вујановић је и аутор удзбеника за немачки језик за 5. разред, а тренутно ради на уџбенику за 6. разред.